Do serii projektów na reklamy społeczne pt. „Sprzątajmy klocki naszych milusińskich” i „Sprzątajmy psie kuPki”, motywujących do sprzątania odchodów po swoich psach, dołączył jeszcze jeden pod hasłem „Tak wyglądają prawdziwe kasztany”.
– Plakat przedstawia znane doskonale miłośnikom rodzinnych, jesiennych zabaw, kasztany. Umieszczony na plakacie napis „TAK WYGLĄDAJĄ PRAWDZIWE KASZTANY” dokładnie opisuje przedstawioną rzeczywistość.
Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie nasuwające się od razu po spojrzeniu na plakat pytanie „JAK WYGLĄDAJĄ KASZTANY FAŁSZYWE”? – tłumaczy swoją koncepcję autor, Maciej Jan Mackiewicz – Co więcej, odbiorca może dokonać kolejnej interpretacji. Patrząc na plakat może zadać sobie pytanie skoro prawdziwe kasztany wyglądają ze swojego naturalnego otoczenia, czyli skorupki, to skąd wyglądają fałszywe kasztany? Jeśli natomiast trafimy na odbiorcę leniwego, który nie dokona żadnej z ww. interpretacji plakat będzie pełnić funkcję jedynie informacyjną.
Nazwa projektu:
Tak wyglądają prawdziwe kasztany
Zasięg (kraj/kraje):
Polska
Autor:
Maciej Jan Mackiewicz
Data:
09/2011
Kontakt:
maciej.mackiewicz@dobrewzorce.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.09.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
11.09.2024
#TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii
-
23.07.2024
Nie wszystko co „eco” jest eco
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
26.05.2024
Co za różnica? Ty
-
25.05.2024
Ikea zmienia narrację