Prozaiczne czynności, takie jak sprzątanie czy prasowanie, zazwyczaj nudzą. Ale nie wszystkich.
„What a marvellous day” („Co za cudowny dzień”), „What an awesome feeling” („Co za niesamowite uczucie”), „What a glorious moment” („Co za przepiękny moment”) – wypowiedzi osób, które chorowały lub chorują na raka i dziś potrafią docenić najbardziej prozaiczne momenty w życiu, stanowią komentarze do kreacji kampanii „The most dull moments”. Entuzjastycznie brzmiące słowa bohaterów kontrastują ze statycznymi pozami i jednolitymi kolorystycznie obrazami. W obliczu śmiertelnej choroby nawet czyszczenie piekarnika lub ponury, deszczowy dzień mogą wydawać się ekscytujące.
Kampanię zealizowało Szwedzkie Stowarzyszenie na Rzecz Walki z Rakiem (The Swedish Cancer Society). Organizacja działa od 1951 roku, stawiając sobie za cel wspieranie poszukiwań leków zwalczających nowotwory.
A.Stachowska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.09.2023
Mocniejsi niż głód
-
21.09.2023
Gdzie jest sęp?
-
20.09.2023
Na wojnę tak, poza tym – nie
-
20.09.2023
Zanim to się stanie
-
19.09.2023
Dach nad głową
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości