Dwa zdjęcia „przed i po” pokazują metamorfozę. Tym razem nie demonstrują efektów cudownej diety, a to, jak zaniedbane zwierzę może zmienić się pod okiem troskliwego opiekuna.
Kampania składa się z kilku grafik. Na każdej z nich wykorzystano ten sam pomysł – zdjęcie zaniedbanego, zagłodzonego lub zmaltretowanego psa czy też kota, który prawdopodobnie dopiero został znaleziony lub odebrany nieodpowiedzialnym właścicielom, w zestawieniu z drugą fotografią, która ukazuje radosnego zwierzaka pełnego wigoru, przedstawionego w pełnym kolorze. Wszystko to opatrzone hasłem: „Same cat, different owner” („Ten sam kot, inny właściciel”), lub w wersji alternatywnej „Same dog, different owner” („Ten sam pies, inny właściciel”). W ten sposób pozarządowa organizacja CARA próbuje przekonać do adopcji uratowanych zwierząt.
Kreacja stworzona przez agencję TBWA-Santiago Mangada Puno wykorzystuje modny motyw zdjęć „przed” i „po” zwykle wykorzystywany w przypadku pokazania efektów diety, czy ćwiczeń. Smutne zdjęcia zmaltretowanych zwierzaków zrównoważono pełnym optymizmu drugim zdjęciem. Właściwa opieka pozwala wydobyć piękno zwierzaków.
Organizacja CARA Philippines pomaga nie tylko ratować skrzywdzone zwierzęta (głównie psy i koty), ale też znaleźć dla nich nowy dom.
Magdalena Trybalska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.09.2024
Alert PTSD
-
24.09.2024
Bohaterowie
-
23.09.2024
Nakryliśmy cię!
-
20.09.2024
Party’s Over
-
19.09.2024
Łatwiejszy do wykrycia
-
17.09.2024
W zagrożeniu