logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Jak właściciel zmienia zwierzaka
06.02.2014
Tematy: Kreacje / printy

Jak właściciel zmienia zwierzaka



Dwa zdjęcia „przed i po” pokazują metamorfozę. Tym razem nie demonstrują efektów cudownej diety, a to, jak zaniedbane zwierzę może zmienić się pod okiem troskliwego opiekuna.

Kampania składa się z kilku grafik. Na każdej z nich wykorzystano ten sam pomysł – zdjęcie zaniedbanego, zagłodzonego lub zmaltretowanego psa czy też kota, który prawdopodobnie dopiero został znaleziony lub odebrany nieodpowiedzialnym właścicielom, w zestawieniu z drugą fotografią, która ukazuje radosnego zwierzaka pełnego wigoru, przedstawionego w pełnym kolorze. Wszystko to opatrzone hasłem: „Same cat, different owner” („Ten sam kot, inny właściciel”), lub w wersji alternatywnej „Same dog, different owner” („Ten sam pies, inny właściciel”).  W ten sposób pozarządowa organizacja CARA próbuje przekonać do adopcji uratowanych zwierząt.

Kreacja stworzona przez agencję TBWA-Santiago Mangada Puno wykorzystuje modny motyw zdjęć „przed” i „po” zwykle wykorzystywany w przypadku pokazania efektów diety, czy ćwiczeń. Smutne zdjęcia zmaltretowanych zwierzaków zrównoważono pełnym optymizmu drugim zdjęciem. Właściwa opieka pozwala wydobyć piękno zwierzaków.

Organizacja CARA Philippines pomaga nie tylko ratować skrzywdzone zwierzęta (głównie psy i koty), ale też znaleźć dla nich nowy dom.

Magdalena Trybalska








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 30.05.2025Kreacje / printy

    Real Reality Show

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek