logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Jak wdrożyć nowe przepisy o ochronie danych osobowych?
21.05.2018
Tematy: Kampanie, Edukacja

Jak wdrożyć nowe przepisy o ochronie danych osobowych?



Czy jesteście „Gotowi na RODO” ? –  twórcy społecznej kampanii adresowanej do organizacji pozarządowych –  Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego oraz Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych – edukują organizacje pozarządowe jak wprowadzać  RODO. Unijne ogólne rozporządzenie o ochronie danych  zacznie obowiązywać już 25 maja 2018. Dla wielu podmiotów to wciąż temat mało znany.

Z dniem 25 maja 2018 r. zaczyna być stosowane nowe rozporządzenie o ochronie danych – RODO. Celem działań organizatorów kampanii informacyjnej jest wsparcie w przygotowaniu się organizacji pozarządowych na nadejście nowych przepisów. Narodowy Instytut Wolności we współpracy z Generalnym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych wyjaśnia zachodzące zmiany i uczy, jak stosować przepisy w praktyce.

„Od kilku miesięcy odbieraliśmy sygnały, że RODO może być dużym problemem dla wielu fundacji czy stowarzyszeń. Nie mogliśmy ignorować tych głosów, więc uruchomiliśmy kampanię, do współtworzenia której zaprosiliśmy ekspertów GIODO, żeby zapewnić jej najwyższy merytoryczny poziom” – mówi o projekcie Wojciech Kaczmarczyk, dyrektor NIW-CRSO.

Jak tłumaczą organizatorzy, pomysł na działania edukacyjne w tym zakresie był naturalną odpowiedzią na potrzeby III sektora. – Nasz Instytut został powołany dla organizacji pozarządowych i służba tym podmiotom to nasz podstawowy obowiązek – mówi Wojciech Kaczmarczyk, dyrektor NIW-CRSO. – Od kilku miesięcy odbieraliśmy sygnały, że RODO może być dużym problemem dla wielu fundacji czy stowarzyszeń. Nie mogliśmy ignorować tych głosów, więc uruchomiliśmy kampanię, do współtworzenia której zaprosiliśmy ekspertów GIODO, żeby zapewnić jej najwyższy merytoryczny poziom

Opublikowany przez Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego 18 maja 2018

 

W ramach inicjatywy organizacje pozarządowe z całej Polski będą mogły poszerzyć swoją wiedzę na temat nowego rozporządzenia o ochronie danych osobowych i przygotować się na jego wdrożenie. Pomocne w tym będą:

  • otwarte bezpłatne szkolenia dla organizacji pozarządowych organizowane w całym kraju,
  • bezpłatny podręcznik dostępny on-line,

Podręcznik dotyczący wdrożenia zasad RODO został przygotowany wspólnie z ekspertami Biura Generalnego Inspektora Danych Osobowych. Publikacja wprowadza w świat znowelizowanych przepisów i w prosty oraz przystępny sposób tłumaczy, jak działać w nowym otoczeniu prawnym.

  • ogólnodostępna platforma informacyjna www.rodo.niw.gov.pl.

Więcej informacji na temat kampanii i aktualne działania prowadzone przez organizatorów można znaleźć na stronie.

 

edukacja Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych Gotowi na RODO


Nazwa kampanii:
Gotowi na RODO
Nadawca:
Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego oraz Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Wykonawca:
internet
Adresaci:
organizacje pozarządowe
Hasło kampani:
#gotowinaRODO





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek