Kilogramowy worek ryżu – osiem tysięcy dolarów. Dwie kostki zwykłego, szarego mydła – dziewięć. Te zawrotne ceny wydają się zupełnie nieprawdopodobne. Libańska organizacja charytatywna BASSMA hasłem "For some people, life is that expensive" („Dla niektórych koszty życia są tak wysokie”) przekonuje, że ubodzy ludzie właśnie tak mogą postrzegać rynkowe koszty dóbr pierwszej potrzeby. Ponieważ nie mogą sobie na nie pozwolić, stają się dla nich nieosiągalne.
Za pomocą dwóch plakatów, przedstawiających podstawowe artykuły opatrzone niebotycznymi cenami, BASSMA chce zachęcić odbiorców do finansowego wsparcia bądź wolontariatu.
Misją organizacji jest pomoc najbiedniejszym rodzinom, niezależnie od ich politycznej czy religijnej przynależności (prawie 60% mieszkańców Libanu to wyznawcy islamu – szyici lub sunnici, około 40% chrześcijanie). Pracownicy i wolontariusze wspierają beneficjentów w zakresie edukacji i szukania zatrudnienia, starając się dostosowywać strategię do ich religii i kultury.
A. Postek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
22.03.2024
Wspólny Las 2024: dziesiątki leśnych wydarzeń w całej Polsce
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!