Kreacje / printy, Kampanie, Ghana, Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
────── 29.10.2021
Jak świeże bułeczki
Październik tradycyjnie obchodzimy jako Międzynarodowy Miesiąc Świadomości Raka Piersi. Wiele kampanii społecznych emitowanych w tym okresie skupia się na metodach samokontroli, czy też samobadania, które każda kobieta może przeprowadzić we własnym zakresie.
Szczególnie efektowny, a zarazem efektywny samouczek przedstawiła agencja Bloom Interactive z Ghany, która przyrównała badanie piersi do przygotowywania ciasta na bułeczki, zaś film instruktażowy zaaranżowała na wzór typowego programu na telewizyjnym kanale kulinarnym. Na zdrowie!
Kampania Keep Yours wholesome to tzw. agency self-promo, czyli autopromocja zaprojektowana z myślą o przyszłych klientach i kontrahentach.
Nazwa kampanii:
Keep Yours wholesome
Czas:
2021.10.28
Tematy:
Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Ghana
Nadawca:
Bloom Interactive, Ghana
Media:
digital
Wykonawca:
Bloom Interactive, Ghana
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów