Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Raportowanie społeczne
────── 22.03.2022
Jak się spisać na wesoło
Spis Powszechny. Trudno wyobrazić sobie mniej atrakcyjne wydarzenie do promowania w ramach kampanii społecznych. Jak się jednak okazuje – nic bardziej mylnego.
Agencja Worldwide Partners Inc stworzyła klip, zachęcający do wzięcia udziału w szkockim odpowiedniku naszego Narodowego Spisu Powszechnego, który z jednej strony bawi swoją absurdalnością, a z drugiej zupełnie serio ukazuje korzyści z niego płynące:
Więcej na temat Scotland’s Census można dowiedzieć się TUTAJ.
Nazwa kampanii:
Getting the right things out.
Czas:
2022.2.21
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Scotland's Census
Media:
film
Wykonawca:
Worldwide Partners Inc, United Kingdom
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
22.09.2023
#LasySięLiczą w całej Polsce. Zaproszenie na święto lasu 23-24 września
-
19.09.2023
Dach nad głową
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości
-
18.09.2023
Źrenice
-
18.09.2023
Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej
-
14.09.2023
Najlepsze czasy dla potworów