Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Raportowanie społeczne
────── 22.03.2022
Jak się spisać na wesoło
Spis Powszechny. Trudno wyobrazić sobie mniej atrakcyjne wydarzenie do promowania w ramach kampanii społecznych. Jak się jednak okazuje – nic bardziej mylnego.
Agencja Worldwide Partners Inc stworzyła klip, zachęcający do wzięcia udziału w szkockim odpowiedniku naszego Narodowego Spisu Powszechnego, który z jednej strony bawi swoją absurdalnością, a z drugiej zupełnie serio ukazuje korzyści z niego płynące:
Więcej na temat Scotland’s Census można dowiedzieć się TUTAJ.
Nazwa kampanii:
Getting the right things out.
Czas:
2022.2.21
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Scotland's Census
Media:
film
Wykonawca:
Worldwide Partners Inc, United Kingdom
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca