────── 04.08.2015
Jak się bawić pistoletem
Pistolet dla kilkulatka był elementem tworzonej z zabawek konstrukcji czy narzędziem pomagającym dopasowywać do siebie klocki. Starszy kolega postanowił pokazać, do czego tak naprawdę służy broń; jednak jako dziecko nie rozumie jeszcze w pełni konsekwencji swoich działań.
Kampania została przygotowana na zlecenie Law Center To Prevent Gun Violence, organizacji działającej w USA. Przypomina rodzicom i opiekunom posiadającym broń, że należy prawidłowo dbać o jej zabezpieczenie przed najmłodszymi, powołując się na statystyki, z których wynika, że broń użyta przez dzieci w przypadkowych postrzeleniach czy samobójstwach w 75% przypadków należała do kogoś, z kim mieszkały albo krewnego czy też znajomego rodziny.
Nazwa kampanii:
Not a toy
Czas:
2015.6.24
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Law Center To Prevent Gun Violence
Media:
Internet
Wykonawca:
Anthony Wilson, Rania Hattar
Adresaci:
Rodzice i opiekunowie, posiadający broń
Hasło kampani:
Law Center To Prevent Gun Violence
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
22.07.2022
Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Polacy zdecydowanie popierają rozwój energetyki wiatrowej
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem