Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 10.01.2022
Jak rozpoznać i pokonać samotność
Okres świąt Bożego Narodzenia i początku nowego roku to czas, gdy wielu osobom szczególnie doskwiera samotność. Dlatego brytyjski media brand Four Nine (kierowany głównie do młodych kobiet) zorganizował kampanię, zwiększającą świadomość społeczną w tym zakresie. Oprócz kolorowych printów projekt uzupełnia film edukacyjny, pozwalający rozpoznać pięć nieoczywistych sygnałów, że doświadczamy samotności. Film można obejrzeć TUTAJ.
Nazwa kampanii:
New Year's Revolution
Czas:
2022.1.7
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Four Nine
Media:
integrated (print, film)
Wykonawca:
Jungle Creations, United Kingdom
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
01.02.2023
Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
27.01.2023
12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
16.01.2023
Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką