Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 10.01.2022
Jak rozpoznać i pokonać samotność
Okres świąt Bożego Narodzenia i początku nowego roku to czas, gdy wielu osobom szczególnie doskwiera samotność. Dlatego brytyjski media brand Four Nine (kierowany głównie do młodych kobiet) zorganizował kampanię, zwiększającą świadomość społeczną w tym zakresie. Oprócz kolorowych printów projekt uzupełnia film edukacyjny, pozwalający rozpoznać pięć nieoczywistych sygnałów, że doświadczamy samotności. Film można obejrzeć TUTAJ.
Nazwa kampanii:
New Year's Revolution
Czas:
2022.1.7
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Four Nine
Media:
integrated (print, film)
Wykonawca:
Jungle Creations, United Kingdom
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
22.03.2024
Wspólny Las 2024: dziesiątki leśnych wydarzeń w całej Polsce
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
21.03.2024
Polski buk „Serce Ogrodu” Europejskim Drzewem Roku 2024!
-
08.03.2024
Zniszczony billboard Galerii Rusz