Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
Jak rozpoznać i pokonać samotność
Okres świąt Bożego Narodzenia i początku nowego roku to czas, gdy wielu osobom szczególnie doskwiera samotność. Dlatego brytyjski media brand Four Nine (kierowany głównie do młodych kobiet) zorganizował kampanię, zwiększającą świadomość społeczną w tym zakresie. Oprócz kolorowych printów projekt uzupełnia film edukacyjny, pozwalający rozpoznać pięć nieoczywistych sygnałów, że doświadczamy samotności. Film można obejrzeć TUTAJ.
Nazwa kampanii:
New Year's Revolution
Czas:
2022.1.7
Nadawca:
Four Nine
Media:
integrated (print, film)
Wykonawca:
Jungle Creations, United Kingdom
zobacz także
-
21.06.2025Wydarzenia
Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
13.06.2025Wydarzenia
Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników