Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 10.01.2022
Jak rozpoznać i pokonać samotność
Okres świąt Bożego Narodzenia i początku nowego roku to czas, gdy wielu osobom szczególnie doskwiera samotność. Dlatego brytyjski media brand Four Nine (kierowany głównie do młodych kobiet) zorganizował kampanię, zwiększającą świadomość społeczną w tym zakresie. Oprócz kolorowych printów projekt uzupełnia film edukacyjny, pozwalający rozpoznać pięć nieoczywistych sygnałów, że doświadczamy samotności. Film można obejrzeć TUTAJ.
Nazwa kampanii:
New Year's Revolution
Czas:
2022.1.7
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Four Nine
Media:
integrated (print, film)
Wykonawca:
Jungle Creations, United Kingdom
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca