logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Jak przygotować sie do rozmowy kwalifikacyjnej
18.02.2012
Tematy: Wydarzenia

Jak przygotować sie do rozmowy kwalifikacyjnej



Klub Mam na Mokotowie we współpracy z marką Oriflame zaprasza w poniedziałek, 20 lutego na bezpłatne i otwarte dla wszystkich (w tym mam z dziećmi) spotkanie: „Jak profesjonalnie przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej”

Podczas spotkania poruszone zostaną przede wszystkim tematy związane z wyglądem i mową ciała, a w tym następujące zagadnienia:
– jak wcześniej zebrać informacje o firmie, do której aplikujemy i dlaczego jest to tak ważne,
– przygotowania w domu, dojazd na miejsce spotkania, przywitanie, rozmowa i zostawienie dobrego wrażenia po spotkaniu,
– ubiór, obuwie, włosy, wygląd dłoni i paznokci, zapach, biżuteria,
– mowa ciała – w czym nam pomaga, a w czym przeszkadza.

Spotkanie poprowadzi Nina Ginter – Dyrektor Klubu Oriflame, od 9 lat związana z marką Oriflame. Mama prawie dorosłej córki, prowadzi swój własny biznes.

Wśród uczestniczek spotkania rozlosowane zostaną kosmetyki firmy Oriflame.

Miejsce: Warszawa, Centrum Łowicka, ul. Łowicka 21, sala nr 25
Czas: poniedziałek, 20 lutego, godz. 10:00-12:00
Więcej informacji na www.klubmam.org








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek