Kampanie społeczne do poprawki! Najgorsze reklamy roku 2012
Jak odpowiedzieć teściowi na to trudne pytanie
Miało być chyba zabawnie, lekko, z polotem. Kampania teaserowa promująca tereny inwestycyjne w Polsce Wschodniej sponsorowana przez PAIZ budzi jednak mieszane uczucia. Składała się, z krótkich spotów, w którym teść, dziecko, a nawet psychoterapeuta zadawali z wyrzutem jedno, zasadnicze pytanie „Dlaczego nie zainwestowałeś w Polsce Wschodniej?”. Spoty rzeczywiście złamały pewną konwencję cukierkowych montaży dróg, fabryk, biurowców i uśmiechniętych ludzi. Pytanie tylko czy taka kampania nie jest strzałem w stopę, szczególnie w stosunku do polskich przedsiębiorców, którzy dobrze znają warunki inwestowania w różnych rejonach Polski. Chcielibyśmy wierzyć, że każdy przedsiębiorca podejmuje swoje decyzje racjonalnie w oparciu o fakty i żaden nie odpowiedziałby na kluczowe pytanie spotu „bo mi się tam nie podoba”, albo „źle im z oczu patrzy”. Wielu z nich, którzy rozważali możliwość inwestowania w różnych regionach Polski, może śmiało spojrzeć teściowi w twarz i odpowiedzieć na nurtujące go pytanie.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
07.11.2025
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025
Ciche sygnały
-
22.10.2025
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025
Holokaust, powtórz

