Jak odpowiedzieć teściowi na to trudne pytanie
Psychoterapeuta, teść i syn wbijają w widza dociekliwe spojrzenie i pytają z wyrzutem "Dlaczego nie zainwestowałeś w Polsce Wschodniej?" Oto zagadka.
Spot Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIiZ), bazujący na zaskakującej argumentacji (bo czy chęć ustrzeżenia się przed wyrzutami ze strony teścia czy pytaniem psychoterapeuty ma być skuteczną motywacją odbiorcy do poważnych decyzji finansowych?) ma zachęcić inwestorów do zainteresowania się tym makroregionem i rozwinięciem tam swojej działalności. Kampania skierowana jest przede wszystkim do szefów koncernów międzynarodowych, liderów opinii i międzynarodowych firm konsultingowych obsługujących inwestorów zagranicznych.
Spoty oraz reklamy prasowe ukażą się w polskich telewizjach informacyjnych (TVN24, TVN CNBC, Polsat News i TVP Info), tygodnikach (Newsweek, Polityka i Wprost), w internecie (onet.pl, interia.pl. gazeta.pl i egospdoarka.pl) oraz w międzynarodowych mediach ekonomicznych (CNN, The Econimist, FT online i CNN online).
Kampania jest częścią Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej, który jest realizowany przez PAIiZ od 2010 roku. Całkowity koszt przygotowania kreacji, planu i harmonogramu realizacji kampanii wynosi 298.000 zł brutto.
Spot wizerunkowy nagrywano w Bieszczadach, Zamościu, Lublinie, Mielcu, Białymstoku oraz na Mazurach; filmowano m.in. w fabryce helikopterów w Mielcu, fabryce mebli BRW, a także w tartaku i stoczni jachtowej.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
10.05.2022
Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy
-
06.05.2022
Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach
-
02.05.2022
Alkohol oszukuje
-
01.05.2022
Słodkie Święto Pracy