Kreacje / printy, Kampanie, Nigeria, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Równouprawnienie i tolerancja
────── 30.03.2022
Jak mężczyźni
Nigeryjska agencja reklamowa Noah’s Ark (czyli Arka Noego) postanowiła wykorzystać Międzynarodowy Dzień Kobiet (International Women’s Day) do przeprowadzenia działań z zakresu self-promo.
Tamtejsza Deputy Business Director za pomocą charakteryzacji i photoshopa „zmieniła płeć”. Mistyfikacja okazała się wyjątkowo udana – większość widzów była przekonana, że ma do czynienia z mężczyzną. Sugestywna sesja zdjęciowa, której efekty publikujemy poniżej, stała się zaś kolejną odsłoną opowieści o tym, że kobiety nie muszą być mężczyznami, by osiągnąć to, na co zasługują.
Nazwa kampanii:
International Women's Day
Czas:
2022.3.10
Kraje:
Nigeria
Nadawca:
Noah's Ark
Media:
print
Wykonawca:
Noah's Ark, Nigeria
Hasło kampani:
#breakthebias
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Tylko co trzeci Polak wie, jak postępować w sytuacji zagrożenia
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
16.04.2024
Odkrywamy Mapę Trendów 2024
-
15.04.2024
Światowy Dzień Ziemi z Operacją Czysta Rzeka