logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
Selekcje
   ──────  19.05.2017

Kampania za złotówkę - 10 przykładów tanich kampanii

Jak jedna ulotka dotarła do 285 tysięcy osób

Your browser does not support the video tag.

Jak dotrzeć do tysięcy osób przy pomocy jednej ulotki? Odpowiedź znajduje się w bardzo pomysłowej, węgierskiej kampanii WWF „Pandas in the mall“. Kampanii bardzo taniej, niemal bezkosztowej, naprawdę ekologicznej (wydrukowano tylko jedną ulotkę) i spektakularnej pod względem liczby osób, do której dotarła. Krótki film przedstawiający reportaż z akcji trafił do internetu, gdzie szybko rozprzestrzenił się w mediach, na portalach społecznościowych i blogach. W ten sposób udało się dotrzeć – jak podaje WWF – do 285.142 osób. Spektakularna i angażująca odbiorców akcja, która kosztowała WWF grosze.



Więcej o tej kampanii: Tutaj




CZYTAJ TEŻ:


  • 19.07.2025

    Odwiedź kulturę na wakacjach


  • 14.07.2025

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze


  • 12.07.2025

    Kwiaty


  • 10.07.2025

    Nie ma powodu do świętowania


  • 08.07.2025

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie


  • 29.06.2025

    Prokop oddał głos… psu


chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek