────── 19.05.2017
Kampania za złotówkę - 10 przykładów tanich kampanii
Jak jedna ulotka dotarła do 285 tysięcy osób
Jak dotrzeć do tysięcy osób przy pomocy jednej ulotki? Odpowiedź znajduje się w bardzo pomysłowej, węgierskiej kampanii WWF „Pandas in the mall“. Kampanii bardzo taniej, niemal bezkosztowej, naprawdę ekologicznej (wydrukowano tylko jedną ulotkę) i spektakularnej pod względem liczby osób, do której dotarła. Krótki film przedstawiający reportaż z akcji trafił do internetu, gdzie szybko rozprzestrzenił się w mediach, na portalach społecznościowych i blogach. W ten sposób udało się dotrzeć – jak podaje WWF – do 285.142 osób. Spektakularna i angażująca odbiorców akcja, która kosztowała WWF grosze.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
19.07.2025
Odwiedź kulturę na wakacjach
-
14.07.2025
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025
Kwiaty
-
10.07.2025
Nie ma powodu do świętowania
-
08.07.2025
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025
Prokop oddał głos… psu