Jak jedna ulotka dotarła do 285 tysięcy osób
Jak dotrzeć do tysięcy osób przy pomocy jednej ulotki? Odpowiedź znajduje się w bardzo pomysłowej, węgierskiej kampanii WWF pt. „Pandas in the mall“. Kampanii bardzo taniej, niemal bezkosztowej, naprawdę ekologicznej (wydrukowano tylko jedną ulotkę) i spektakularnej pod względem liczby osób, do której dotarła.
Dwójka wolontariuszy przebranych za pandy (symbolem WWF jest panda) stanęła na końcach ruchomych schodów jednego z centrów handlowych w Budapeszcie. Panda numer jeden wręczała ulotkę osobie wjeżdżającej na górę, która po zapoznaniu się z treścią, przekazywała ją – nawet jeśli miała ochotę ją wyrzucić – czekającej już na górze pandzie numer dwa. Ta z kolei podawała ją osobie, która zmierzała na dół. I tak w kółko.
Krótki film przedstawiający reportaż z akcji trafił do internetu, gdzie szybko rozprzestrzenił się w mediach, na portalach społecznościowych i blogach. W ten sposób udało się dotrzeć – jak podaje WWF – do 285.142 osób.
Akcja zrealizowana została w czerwcu tego roku. Jej głównym celem było zachęcenie odbiorców do przekazania 1% podatku od swoich dochodów na działania WWF.
Kampanię zrealizowała agencja Akcio360.
K. Kondracka
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
11.05.2022
Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka
-
10.05.2022
Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy
-
06.05.2022
Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta
-
04.05.2022
Globalny raport o pracy hybrydowej 2022
-
02.05.2022
Alkohol oszukuje
-
01.05.2022
Słodkie Święto Pracy