Jak? Gdzie? Kiedy? Kraków rozmawia
21 lutego w Krakowie ruszyła kampania promująca dialog społeczny. Jej celem jest zainteresowanie nim Krakowian oraz zachęcenie do aktywnego włączania się w konsultacje społeczne – choćby w internecie. Urząd Miasta chce wprowadzić to określenie do języka potocznego i uczynić z niego zawołanie dedykowane temu projektowi, które w istotny sposób przyczyni się do zwiększenia świadomości Krakowian o konsultacjach społecznych.
Kreacja kampanii została oparta o sylwetki i kolorystykę z serwisu poświęconego konsultacjom społecznym: dialogspoleczny.krakow.pl.
Do dialogowania zapraszają hasła „Witaj, dobrze, że jesteś” i „Porozmawiaj ze mną”.
Kampania realizowana jest w internecie oraz telewizji regionalnej i w środkach komunikacji miejskiej (w 48 tramwajach w ciągu 21 dni – w każdym z nich spot zostanie wyemitowany minimum 48 razy dziennie, co pozwoli dotrzeć do około 2,4 mln odbiorców).
Kraków jako jedno z pierwszych miast w Polsce posiada wyspecjalizowaną jednostkę zajmującą się koordynacją działań konsultacyjnych wspierających nowe inwestycje i projekty miejskie. Referat ds. Komunikacji Społecznej, działający w ramach Wydziału Strategii i Rozwoju Miasta, od momentu powstania w 2008 roku uczestniczył w kilkudziesięciu procesach konsultacyjnych.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie