────── 16.05.2017
„Złote lwice” z Cannes. Kobiece kampanie w awangardzie reklamy
Jak dziewczyna, czyli najlepiej
Nie było możliwości, by twórcy tej kampanii wrócili do domów z pustymi rękami, bo „Like a girl” to jedna z najgłośniejszych kampanii ostatniego roku. Tym, którzy ją przespali, przypominamy – dorosłe kobiety i dorośli mężczyźni dostają zadanie – „biegnij jak dziewczyna” i robią to z szyderczym uśmiechem na ustach, w pełni się wczuwając w rolę infantylnej „kobietki”. Gdy dokumentalistka prosi o to samo dziewczynki w wieku szkolnym, te o dziwo … po prostu biegną. Pyta je, co to znaczy w zasadzie „biec jak dziewczyna”? – Tak szybko jak się da – pada odpowiedź. I o taką właśnie kobiecość walczy marka Always, dla siebie tymczasem wywalczając Grand Prix w kategorii PR. Grand Prix PR: Always, Like A Girl; Leo Burnett
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy