Ulotkę w kształcie sadzonego jajka wraz z pytaniem „Czy jadłeś dziś jajko na śniadanie?” serwowały przez tydzień restauracje i bary w Dhace, stolicy Bangladeszu. Były one elementem ambientowej kampanii, która stanowiła zaproszenie do wzięcia udziału w tegorocznym ogólnoświatowym marszu "Koniec z Głodem", który odbył się 7 czerwca.
W świetle danych przytoczonych przez twórców kampanii, około 20 milionów dzieci w Bangladeszu cierpi z powodu głodu. Każdy uczestnik dzięki swojemu udziałowi w marszu umożliwiał zapewnienie pożywienia dla tych dzieci. Celem kampanii było także rozbudzenie społecznej świadomości na temat głodu wśród dzieci.
Zorganizowany w tym roku przez Światowy Program Żywnościowy marsz "Koniec z Głodem" odbył się w przeszło 80 miejscach świata – między innymi w Warszawie.
E. Janota
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.01.2025
Seniorzy, którzy nie istnieją
-
17.01.2025
Świat się nie zawali
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu