Ulotkę w kształcie sadzonego jajka wraz z pytaniem „Czy jadłeś dziś jajko na śniadanie?” serwowały przez tydzień restauracje i bary w Dhace, stolicy Bangladeszu. Były one elementem ambientowej kampanii, która stanowiła zaproszenie do wzięcia udziału w tegorocznym ogólnoświatowym marszu "Koniec z Głodem", który odbył się 7 czerwca.
W świetle danych przytoczonych przez twórców kampanii, około 20 milionów dzieci w Bangladeszu cierpi z powodu głodu. Każdy uczestnik dzięki swojemu udziałowi w marszu umożliwiał zapewnienie pożywienia dla tych dzieci. Celem kampanii było także rozbudzenie społecznej świadomości na temat głodu wśród dzieci.
Zorganizowany w tym roku przez Światowy Program Żywnościowy marsz "Koniec z Głodem" odbył się w przeszło 80 miejscach świata – między innymi w Warszawie.
E. Janota
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
14.07.2022
Wojna nie robi sobie wakacji
-
13.07.2022
Fast fashion jest jak fast food