Ulotkę w kształcie sadzonego jajka wraz z pytaniem „Czy jadłeś dziś jajko na śniadanie?” serwowały przez tydzień restauracje i bary w Dhace, stolicy Bangladeszu. Były one elementem ambientowej kampanii, która stanowiła zaproszenie do wzięcia udziału w tegorocznym ogólnoświatowym marszu "Koniec z Głodem", który odbył się 7 czerwca.
W świetle danych przytoczonych przez twórców kampanii, około 20 milionów dzieci w Bangladeszu cierpi z powodu głodu. Każdy uczestnik dzięki swojemu udziałowi w marszu umożliwiał zapewnienie pożywienia dla tych dzieci. Celem kampanii było także rozbudzenie społecznej świadomości na temat głodu wśród dzieci.
Zorganizowany w tym roku przez Światowy Program Żywnościowy marsz "Koniec z Głodem" odbył się w przeszło 80 miejscach świata – między innymi w Warszawie.
E. Janota
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem