Samokontrola własnych narządów płciowych może wzbudzać u mężczyzn niechęć, wstyd czy zażenowanie. Tymczasem zaniedbywanie badania palpacyjnego to główna przyczyna niepowodzeń w leczeniu nowotworów męskich narządów płciowych. Peruwiańska Liga ds. Walki z Rakiem przeprowadziła w kwietniu kampanię w celu nagłośnienia konieczności tego rodzaju profilaktyki. Aby znieść psychologiczną barierę przed „obmacywaniem się”, skojarzyła ręczną samokontrolę jąder z ruchem palców obsługujących typowe „męskie” zabawki: telefon komórkowy, dżojstik i kostkę Rubika.
Trzy reklamy przedstawiające męskie atletyczne ciała w nietypowej bieliźnie i zachęcające: „Give your fingers a better use. Examine yourself for testicular cancer” (Daj swoim palcom lepszy użytek. Przebadaj się pod kątem raka jąder) wyprodukowała agencja Y&R.
Kampania skierowana jest głównie do młodych mężczyzn w wieku 19-29 lat, którzy częściej zapadają na choroby nowotworowe jąder niż osoby w pozostałych przedziałach wiekowych. Atrakcyjna dla młodych ludzi forma plakatów – przypominających reklamy męskiej bielizny i prowokujących skojarzenia z masażem erotycznym – wzmacnia edukacyjny przekaz kampanii.
Magdalena Dembińska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia