Samokontrola własnych narządów płciowych może wzbudzać u mężczyzn niechęć, wstyd czy zażenowanie. Tymczasem zaniedbywanie badania palpacyjnego to główna przyczyna niepowodzeń w leczeniu nowotworów męskich narządów płciowych. Peruwiańska Liga ds. Walki z Rakiem przeprowadziła w kwietniu kampanię w celu nagłośnienia konieczności tego rodzaju profilaktyki. Aby znieść psychologiczną barierę przed „obmacywaniem się”, skojarzyła ręczną samokontrolę jąder z ruchem palców obsługujących typowe „męskie” zabawki: telefon komórkowy, dżojstik i kostkę Rubika.
Trzy reklamy przedstawiające męskie atletyczne ciała w nietypowej bieliźnie i zachęcające: „Give your fingers a better use. Examine yourself for testicular cancer” (Daj swoim palcom lepszy użytek. Przebadaj się pod kątem raka jąder) wyprodukowała agencja Y&R.
Kampania skierowana jest głównie do młodych mężczyzn w wieku 19-29 lat, którzy częściej zapadają na choroby nowotworowe jąder niż osoby w pozostałych przedziałach wiekowych. Atrakcyjna dla młodych ludzi forma plakatów – przypominających reklamy męskiej bielizny i prowokujących skojarzenia z masażem erotycznym – wzmacnia edukacyjny przekaz kampanii.
Magdalena Dembińska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”