logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Ja & właściciel cukierni
21.05.2010
Tematy: Kampanie, Australia, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%

Ja & właściciel cukierni

Your browser does not support the video tag.


"Klejem społecznym" określany jest jeden z głównych kościołów Australii i jednocześnie nadawca kampanii uświadamiającej mieszkańcom tego kraju jak ważną w ich życiu rolę pełni poczucie przynależności do wspólnoty.

W erze coraz bardziej intensywnego trybu życia, szybkiego, ale i bardzo powierzchownego komunikowania się, w wielu ludziach zatraca się poczucie przynależności. Naprzeciw problemowi wychodzi Uniting Church wraz z kampanią, której hasło brzmi: "A community is not a collection of individuals. It is made up of you & me & everyone else. Uniting Church"() ("Wspólnota to nie zbiór bezosobowych jednostek. Wspólnota to ty, ja i każdy inny człowiek. To Zjednoczony Kościół").

Znak „&” stanowi logo kampanii i w symboliczny sposób obrazuje treść jej przekazu. Nadawcy na swojej stronie www.unitingpeople.org.au tłumaczą że "Wspólnota to ty & ja & tamta osoba & twój sąsiad & właściciel cukierni & kierowca autobusu & twój stary sąsiad, z którym nie rozmawiałeś od lat".

W maju br., w ramach kampanii Uniting People wyemitowany został nieco za długi spot telewizyjny przedstawiający dwie osoby w kompletnie odmiennym otoczeniu: dojrzałą kobietę, czekającą z zakupami na metro i młodego chłopaka w skateparku. Oboje prowadzą cichą rozmowę sami ze sobą, która wydaje się nie mieć większego sensu. Dopiero kiedy dwie wypowiedzi łączą się w jedną, spójną całość, ich znaczenie staje się jasne. Nie osobno, ale razem ludzie tworzą wspólnotę..

Do Zjednoczonego Kościoła przynależy przeszło 240 tysięcy Australijczyków. Prowadzi on działalność edukacyjno-charytatywną. Podkreśla znaczenie rodziny i istotę pielęgnowania więzi, jakie zachodzą pomiędzy poszczególnymi jej członkami. Przygotowuje seminaria dla rodziców poświęcone tematyce wychowywania dzieci, wspiera również osoby samotne.
K.Truszkowska



Nazwa kampanii:
Uniting people
Czas:
2010.5.17 - 2010.5.30
Nadawca:
Uniting Church
Media:
Internet, telewizja
Wykonawca:
Jam (Adelaide, Australia Południowa)
Adresaci:
Mieszkańcy Australii
Hasło kampani:
A community is not a collection of individuals. It is made up of you & me & everyone else. Uniting Church. (Wspólnota to nie zbiór bezosobowych jednostek. Wspólnota to ty, ja i każdy inny człowiek. To Zjednoczony Kościół)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek