logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Australia, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
   ──────  21.05.2010

Ja & właściciel cukierni

Your browser does not support the video tag.


"Klejem społecznym" określany jest jeden z głównych kościołów Australii i jednocześnie nadawca kampanii uświadamiającej mieszkańcom tego kraju jak ważną w ich życiu rolę pełni poczucie przynależności do wspólnoty.

W erze coraz bardziej intensywnego trybu życia, szybkiego, ale i bardzo powierzchownego komunikowania się, w wielu ludziach zatraca się poczucie przynależności. Naprzeciw problemowi wychodzi Uniting Church wraz z kampanią, której hasło brzmi: "A community is not a collection of individuals. It is made up of you & me & everyone else. Uniting Church"() ("Wspólnota to nie zbiór bezosobowych jednostek. Wspólnota to ty, ja i każdy inny człowiek. To Zjednoczony Kościół").

Znak „&” stanowi logo kampanii i w symboliczny sposób obrazuje treść jej przekazu. Nadawcy na swojej stronie www.unitingpeople.org.au tłumaczą że "Wspólnota to ty & ja & tamta osoba & twój sąsiad & właściciel cukierni & kierowca autobusu & twój stary sąsiad, z którym nie rozmawiałeś od lat".

W maju br., w ramach kampanii Uniting People wyemitowany został nieco za długi spot telewizyjny przedstawiający dwie osoby w kompletnie odmiennym otoczeniu: dojrzałą kobietę, czekającą z zakupami na metro i młodego chłopaka w skateparku. Oboje prowadzą cichą rozmowę sami ze sobą, która wydaje się nie mieć większego sensu. Dopiero kiedy dwie wypowiedzi łączą się w jedną, spójną całość, ich znaczenie staje się jasne. Nie osobno, ale razem ludzie tworzą wspólnotę..

Do Zjednoczonego Kościoła przynależy przeszło 240 tysięcy Australijczyków. Prowadzi on działalność edukacyjno-charytatywną. Podkreśla znaczenie rodziny i istotę pielęgnowania więzi, jakie zachodzą pomiędzy poszczególnymi jej członkami. Przygotowuje seminaria dla rodziców poświęcone tematyce wychowywania dzieci, wspiera również osoby samotne.
K.Truszkowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Uniting people
Czas:
2010.5.17 - 2010.5.30
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
Kraje:
Australia
Nadawca:
Uniting Church
Media:
Internet, telewizja
Wykonawca:
Jam (Adelaide, Australia Południowa)
Adresaci:
Mieszkańcy Australii
Hasło kampani:
A community is not a collection of individuals. It is made up of you & me & everyone else. Uniting Church. (Wspólnota to nie zbiór bezosobowych jednostek. Wspólnota to ty, ja i każdy inny człowiek. To Zjednoczony Kościół)





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 25.09.2023

    Jedyny słuszny kandydat


  • 21.09.2023

    Gdzie jest sęp?


  • 20.09.2023

    Na wojnę tak, poza tym – nie


  • 20.09.2023

    Zanim to się stanie


  • 19.09.2023

    Dach nad głową


  • 19.09.2023

    Paszport do przyszłości


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek