Módl się i promuj. 9 kampanii od plebana i profana
Ja & właściciel cukierni
Kościół to z założenia wspólnota wiernych. Przypomnieć o tym postanowił Australijski United Church, organizator kampanii United People z 2010 roku. Przekaz miał za zadanie skłonić do wstępowania w struktury kościoła, ale daleko mu od kaznodziejskiej i moralizatorskiej wymowy. Spot przedstawia dojrzałą kobietę i młodego chłopaka, którzy zdają się prowadzić wewnętrzny monolog. Jego treść wydaje się nie mieć większego sensu i składu, do czasu aż zostają zestawione ze sobą, do czasu aż zostają zestawione ze sobą tworząc dość specyficzny, bo telepatyczny dialog. Razem tworzą więc wspólnotę. Nagranie trwa półtorej minuty i raczej trafi w gusta bardziej cierpliwych odbiorców. Kluczem spinającym kreację jest znak „&”. – Wspólnota to ty & ja & tamta osoba & twój sąsiad & właściciel cukierni & kierowca autobusu & twój stary sąsiad, z którym nie rozmawiałeś od lat – tłumaczą na stronie internetowej organizatorzy.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki
-
07.04.2025
Hewi Metal dla Praw Dziecka
-
07.04.2025
Kogo widzisz? Zobacz osobę
-
28.03.2025
Strzelanina
-
26.03.2025
Znikający świergot
-
24.03.2025
Konkretna ochrona