Niekwestionowany zwycięzca w kategorii hasło reklamowe sfinansowane ze środków Unii Europejskiej. Doceniamy w nim szczególnie kreatywne możliwości w implementacji przy okazji innych projektów i czekamy na „Ja, brokuł”, „Ja, śledź”, „Ja, wołowina”. Kampania „Czas na Pieczarkę” nie została co prawda zrealizowana dzięki finansowaniu Unii Europejskiej, za to swój wkład miała w jej realizację Agencja Rynku Rolnego w ramach Funduszu Promocji Owoców i Warzyw, która to sama jest dofinansowana z Brukseli. Bo grantoza niejedno ma imię i niejedno źródło finansowania.
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem