Internetowe "szalone koty" z przekazem
Spot tej kampanii wykorzystuje internetowy fenomen filmów, w których głównymi bohaterami są koty. Zwierzęta te są prawdopodobnie najczęściej oglądanymi przez internautów stworzeniami, niezależnie od tego, czy chodzi o krótkie wideo przedstawiające najsłodsze kocięta świata, kota „ninja”, czworonoga pływającego w wannie lub jeżdżącego na deskorolce, czy nawet kłótnię kotów, która do złudzenia przypomina małżeńską sprzeczkę.
Twórca kampanii, londyńska agencja Iris, wykorzystała to zjawisko tworząc viralowy, internetowy film, który stanowi kompilację krótkich ujęć właśnie z tymi zwierzętami – przypominający popularne w internecie materiały. Informacja pod filmem zachęca, by obejrzeć go do końca. Wydaje się, że taki zabieg w sprytny sposób pomoże w zyskaniu widowni, a tym samym, w przekazaniu ważnego przesłania jak największej liczbie osób. Poszczególne części filmu przedstawiają koty w scenach skoków, upadków czy wspinaczki po pionowej ścianie budynku, które, choć wydają się groźne, bawią, bo, na szczęście, ich bohaterowie wychodzą z nich cało; w końcu, jak wiadomo – kot zawsze spada na cztery łapy, czy też, jak mówi inne powiedzenie – koty mają dziewięć żyć.
Nadawca kampanii, organizacja Quit UK, tworzy z tej frazy główne hasło kampanii: „Only cats have nine lives. You don`t” ("Tylko koty mają dziewięć żyć. Ty nie"). Aby rzucić nałóg, który jest równie, jeśli nie bardziej, niebezpieczny i ryzykowny co wyczyny kotów ukazane w spocie fundacja zachęca do odwiedzania swojej strony internetowej, na której znajdują się wszelkie niezbędne informacje potrzebne osobom potrzebującym wsparcia i pomocy w procesie rzucania palenia i walki z nałogiem tytoniowym.
Quit UK to organizacja non profit, której misją jest zmniejszenie niepotrzebnego cierpienia, chorób i śmierci spowodowanej przez uzależnienie tytoniowe oraz, w przyszłości, dążenie do Wielkiej Brytanii wolnej od dymu papierosowego. Organizacja zapewnia pomoc w rzucaniu palenia poprzez wsparcie specjalnie przygotowanych w tym celu doradców.
Ewa Zasada
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem