Do 15 kwietnia internauci mogą oddawać swoje głosy na najlepsze, ich zdaniem, zgłoszenia w kategorii Akcje zaangażowane społecznie w Konkursie Kampania Społeczna Roku 2015. 5 kampanii, które otrzymają największą liczbę głosów, zostanie poddanych pod obrady Jury Konkursu.
Kategoria Akcje zaangażowane społecznie przeznaczona jest dla osób nie związanych z agencjami reklamowymi, instytucjami czy fundacjami. Jest skierowana w stronę twórców indywidualnych akcji społecznych, realizujących kampanie według własnego pomysłu. Nagrody we wszystkich kategoriach Konkursu zostaną przyznane pod koniec maja na uroczystej Gali, która odbędzie się w Teatrze Kamienica.
Głosowanie odbywa się za pośrednictwem portalu kampaniespoleczne.pl – przegląd wszystkich akcji i panel do głosowania znajduje się tutaj.
Organizatorami konkursu są portal kampaniespoleczne.pl i Fundacja Komunikacji Społecznej, partner strategiczny to Polpharma. Partnerzy konkursu to Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, Związek Firm Public Relations, Francusko – Polska Izba Gospodarcza, Arctic Paper, Teatr Kamienica. Patronatu medialnego udzielili: ngo.pl, RMF Classic (współpraca redakcyjna), PRoto Public Relations, CR Navigator, CSR Info, odpowiedzialnybiznes.pl, hatalska.com, Brief, Marketer+, Nowa Sprzedaż, Nowy Marketing. Partner technologiczny to Progressiva, a za audyt odpowie firma Sustainers.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.10.2024
Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
20.09.2024
Powstała Baza Ekspertów i Ekspertek Karty Praw Dziecka w Biznesie
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie