Inny punkt widzenia
Tata Pravesh to marka stalowych drzwi i okien, stanowiąca część indyjskiego giganta Tata Steel. Choć zakres ich działalności ma niewiele wspólnego z równouprawnieniem i tolerancją, brand wyspecjalizował się w tworzeniu prowokacyjnych kampanii – np. z okazji Dnia Matki czy Światowego Dnia AIDS – zachęcających do spojrzenia na otaczającą rzeczywistość z innej perspektywy.
Ostatnia odsłona ich projektu miała swoją premierę podczas Międzynarodowego Dnia Kobiet i nawiązuje do hasła #BreakTheBias, pod którym realizowano projekty tegorocznej edycji. Za pomocą zręcznie zaaranżowanego filmu, ukazującego „poranną rutynę” typowej indyjskiej rodziny, twórcom kampanii udało się ukazać pułapki, jakie niesie ze sobą stereotypowe myślenie o tradycyjnych rolach społecznych przypisanych kobietom i mężczyznom:
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
12.05.2022
„Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci
-
11.05.2022
Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka
-
10.05.2022
Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy
-
06.05.2022
Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta
-
04.05.2022
Globalny raport o pracy hybrydowej 2022