Inny punkt widzenia
Tata Pravesh to marka stalowych drzwi i okien, stanowiąca część indyjskiego giganta Tata Steel. Choć zakres ich działalności ma niewiele wspólnego z równouprawnieniem i tolerancją, brand wyspecjalizował się w tworzeniu prowokacyjnych kampanii – np. z okazji Dnia Matki czy Światowego Dnia AIDS – zachęcających do spojrzenia na otaczającą rzeczywistość z innej perspektywy.
Ostatnia odsłona ich projektu miała swoją premierę podczas Międzynarodowego Dnia Kobiet i nawiązuje do hasła #BreakTheBias, pod którym realizowano projekty tegorocznej edycji. Za pomocą zręcznie zaaranżowanego filmu, ukazującego „poranną rutynę” typowej indyjskiej rodziny, twórcom kampanii udało się ukazać pułapki, jakie niesie ze sobą stereotypowe myślenie o tradycyjnych rolach społecznych przypisanych kobietom i mężczyznom:
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
30.09.2024
Jesienny talerz żywieniowy
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
26.09.2024
Jak oswoić prądożerców?