logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Inne na zewnątrz, inne w środku
17.09.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania

Inne na zewnątrz, inne w środku



Samotność to cicha epidemia wśród dzieci i nastolatków w Wielkiej Brytanii (zresztą nie tylko tam). Tym trudniejsza do namierzenia i zdiagnozowania, że młodzi ludzie potrafią być mistrzami w ukrywaniu swoich emocji i stanów psychicznych.

Kampania społeczna Different on the inside („inne w środku”), zrealizowana dla jednego z lokalnych oddziałów NHS (National Health Service – brytyjskiej publicznej służby zdrowia), ukazuje ten paradoks za pomocą matrioszki, wywodzącej się z Rosji zabawki złożonej z drewnianych, wydrążonych w środku figurek, wkładanych jedna w drugą. Matrioszka z brytyjskiej kampanii symbolizuje młodą osobę – na zewnątrz wesołą i radosną, w środku samotną i smutną. Zadaniem dorosłych, zwłaszcza bliskich i rodzin, jest zauważenie prawdziwej twarzy dziecka bądź nastolatka i sprawienie, by te drastyczne różnice zniknęły a młody człowiek uśmiechnął się całym sobą:

https://video.adsoftheworld.com/sumphg00p17uo7of8lact5o7507m.mp4

txt: Dorota Chrobak

film Wielka Brytania digital


Nazwa kampanii:
Different on the inside
Czas:
2024.7
Nadawca:
NHS Shropshire, Telford and Wrekin
Media:
film, digital
Wykonawca:
Influential, United Kingdom





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek