────── 12.03.2015
Im więcej osób patrzy, tym szybciej zło znika
Gdy przechodnie wpatrują się w pokrytą siniakami twarz kobiety, ślady pobicia zaczynają powoli znikać. Im więcej osób patrzy, tym wyraźniejsze są zmiany na reklamie.
W kampanii organizacji Women’s Aid wykorzystano interaktywne billboardy wyposażone w kamerę ze zdolnością rozpoznawania twarzy. Gdy przechodnie zwracali uwagę na reklamę, sińce znikały, ilustrując tym samym hasło kampanii "If you see it you can change it. Don’t turn a blind eye" ("Jeśli to widzisz, możesz to zmienić. Nie odwracaj wzroku"). Akcja zachęcała do reagowania na problem przemocy wobec kobiet oraz finansowego wspierania organizacji zajmującej się przeciwdziałaniem temu zjawisku.
Nazwa kampanii:
Look at me
Czas:
2015.3.8
Tematy:
Walka z przemocą
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Women's Aid
Media:
Billboardy
Wykonawca:
WCRS, Ocean Outdoor
Adresaci:
Przechodnie, osoby będące świadkami przemocy wobec kobiet
Hasło kampani:
If you see it you can change it. Don't turn a blind eye (Jeśli to widzisz, możesz to zmienić. Nie odwracaj wzroku)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
18.10.2024
Gdy znika dziecko, gubi się cała rodzina
-
17.10.2024
Pozornie niewidoczne
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra