Ilu Polaków jest potrzebnych by zareklamować Polskę?
Spływ kajakiem potokiem górskim, ta jedna jedyna dziewczyna na sopockim molo, żubry, łosie i łowienie ryb oraz wiele innych atrakcji czeka w Polsce na turystów z Anglii, Niemiec i Francji – przekonuje kampania „Polska. Move Your Imagination!” realizowana przez Polską Organizację Turystyczną z przekornym hasłem, znanym z 'polish jokes’ – "How many Poles does it take to convince you to visit Poland?"
8 czerwca ruszyła multimedialna kampania promująca polską turystykę na rynku francuskim, angielskim i niemieckim. Jak czytamy na stronie nadawcy, celem kampanii jest przekonanie odbiorców, że przyjazd do Polski jest „czymś więcej niż niebanalnym przeżyciem”(…), Polska to kraj oryginalny i nowoczesny, jego mieszkańcy zaś są spontanicznymi, gościnnymi oraz otwartymi na nowoczesność ludźmi”.
W ramach kampanii zrealizowano m.in. spot zatytułowany „Poland – Feel invited”, publikowany w 3 wersjach językowych: francuskiej, angielskiej i niemieckiej. Co ciekawe, istniała również wersja polska ale tę z internetu usunięto. W ciągu 4 dni od publikacji wersję angielskojęzyczną wyświetlono ponad 300 tysięcy razy.
W kampanii będą wykorzystywane standardowe narzędzia promocyjne ATL (TV, prasa, outdoor). Działania te wsparte zostaną działaniami komunikacyjnymi i public relations skoncentrowanymi na współpracy z mediami i po raz pierwszy również z blogerami, których poprzez starannie dobrane aktywności, POT chce zainteresować Polską.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy