logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Iggy Pop przyznał, że Bieber to przyszłość rocka
18.06.2014
Tematy: Kreacje / printy

Iggy Pop przyznał, że Bieber to przyszłość rocka



Iggy Pop, Dalajlama i Karl Lagerfeld wypowiadają stwierdzenia, o które nikt by ich nie podejrzewał. Znany punkowy muzyk mówi, że Justin Bieber jest przyszłością rock’n’rolla. Dalajlama uznał, że człowiek, który nie kupi sobie zegarka marki Rolex przed 50. urodzinami zmarnował życie, a projektant mody Karl Lagerfeld szczytem elegancji określił hawajską koszulę i klapki. Ślady brutalnego pobicia na ich twarzy wyjaśniają, dlaczego.

„Torturez un homme et il vous racontera n’importe quoi. En plus d’être inhumaine, la torture est inefficace. Arrêtons ça” („Poddaj człowieka torturom, a powie cokolwiek. Poza tym, że tortury są nieludzkie, są także nieskuteczne. Zatrzymaj je”) – brzmi hasło nowej kampanii belgijskiego oddziału Amnesty International. Władze krajów, które stosują tortury, często twierdzą, że pomagają im one uzyskać cenne innformacje. Jednak torturowani ludzie często mówią cokolwiek, co tylko zatrzyma ich cierpienie – może to być cała prawda, tylko jej część albo zupełne kłamstwo – wyjaśnia Philippe Hensmans z AI. Amnesty International od 50 lat zajmuje się kampanią przeciwko torturom. Trzydzieści lat temu na forum ONZ przyjęto Konwencję w sprawie zakazu stosowania tortur. Jednak dziś, według raportów AI, wiele państw łamie jej postanowienia.

Kreację przygotowała Air Agency. 








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek