logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > I kto tu jest potworem?
29.04.2022
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Francja, Edukacja, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Walka z wykluczeniem społecznym, Organizacje pozarządowe / NGO

I kto tu jest potworem?



Dla ofiar oparzeń przebywanie w miejscach publicznych bywa prawdziwą udręką – stają się obiektami niezdrowej ciekawości, obgadywania albo wytykania palcami. Często, wraz z szeptami a nawet głośnymi komentarzami, pojawia się słowo „potwór”, „dziwadło”, „monstrum”.

Pytanie, kto tu jest potworem? Czy ofiara traumatycznego wypadku? Czy ci, którzy nie pozwalają jej normalnie żyć i zmuszają do niechcianej izolacji?

Kampania, zrealizowana na zamówienie fundacji Burns & Smiles, miała swoją premierę w drugiej połowie kwietnia. Złożyły się na nią wyraziste grafiki, które – w formie posterów – wyeksponowano na terenie całej Francji oraz działania w social mediach. Autorami ilustracji są Ben Bauchau (Supermarket) oraz Siou (Schody, Audytorium uniwersyteckie).

NGO zdrowie outdoor edukacja social media walka z wykluczeniem społecznym kultura osobista zdrowie psychiczne print Francja integrated oparzenia


Nazwa kampanii:
The monster isn’t always the one we think.
Czas:
2022.4.27
Nadawca:
Burns & Smiles
Media:
integrated (print, outdoor, social media)
Wykonawca:
TBWA\Paris, France





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek