Fundacja Viva! Akcja dla zwierząt! rozpoczęła w ramach kampanii Wybierz Miśka kampanię promującą sterylizację zwierząt jako najskuteczniejszą metodę zapobiegania ich bezdomności.
Kampania ma na celu uświadomienie właścicielom zwierząt, że w ciągu roku pies może spłodzić 50 szczeniąt, a kot 100 kociąt, gdyż nie potrafią kontrolować swojego rozmnażania. Niechciane psy i koty są oddawane do schronisk, porzucane lub zabijane i w ten sposób ludzie pozbywają się problemu. Kampania promuje sterylizację jako najbardziej humanitarną metodę pozbycia się problemu niekontrolowanego rozmnażania poprzez zapobieganie niechcianym narodzinom.
W ramach akcji informacyjnej, sfinansowanej dzięki pomocy Urzędu Stołecznego Miasta Warszawy, przekazano plakaty i ulotki do lecznic weterynaryjnych, sklepów zoologicznych oraz urzędów gmin, umieszczono również plakaty w środkach transportu miejskiego.
Fundacja zamieściła również w internecie informacje na temat sterylizacji oraz innych metod zapobiegania niekontrolowanym narodzinom psów i kotów. Zaprosiła internautów do pomocy w promocji akcji poprzez roznoszenie bezpłatnych ulotek i plakatów w miejscach, w których bywają miłośnicy zwierząt.
Reklamy kampanii autorstwa Scholz & Friends Warszawa zostały nagrodzone statuetką Złotego Orła oraz zdobyły dwa wyróżnienia na Ogólnopolskim Festiwalu Reklamy Złote Orły 2008 w kategorii Reklama Społeczna.
M. Durda
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca