logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Selekcje
   ──────  16.05.2017

Najlepsze Akcje Zaangażowane Społecznie 2013 - głosowanie Czytelników

Your browser does not support the video tag.
3 / 8
  

W spocie organizatorzy pokazują homofobię od „drugiej strony” pokazując, że jej ofiarą pada także sam homofob i jego otoczenie. Wybrano formę trailera do filmu sensacyjnego o człowieku żyjącym w zagrożeniu i napięciu, które doprowadza go do katastrofy. W odróżnieniu jednak od typowego kina akcji w trailerze jedynym prześladowcą bohatera jest on sam, jego homofobiczna obsesja. Spot kładzie nacisk na homofobię rozumianą jako irracjonalną fobię, a nie jako przemyślaną agresję, a także tym, że pokazuje homofobię jako coś groźnego dla samego homofoba. Korzystając z „viralowej” formy trailera, organizatorzy chcieli, by spot uderzał w homofobię śmiechem, ironią; nie wpisywał się w ton edukacyjno-informacyjny, który wywołuje „dyskusję” z tysiącem homofobicznych kontrargumentów; demaskował subtelne powiązania homofobii z innymi postaciami lęku przed obcym oraz pokazywał, że homofobia jest zagrożeniem dla prawdziwej męskości, a nie jej dopełnieniem; nie był też przekazem utrwalającym obraz skrzywdzonej, społeczności LGBTQ oraz zaintrygował swoją formą ludzi, których sama tematyka nie interesuje. Spot pojawiał się m.in. przed seansami w warszawskiej Kinotece, w kinach Multikino, był wyemitowany w Polsat News i TVN24, był pokazywany na zagranicznych festiwalach o tematyce LGBTQ. Więcej o akcji na stronie Konkursu.








CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


  • 10.01.2023

    Palisz czy nie palisz


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek