logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Homar i luksusy dla przemytnika
06.07.2011
Tematy: Kampanie, Hiszpania, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Homar i luksusy dla przemytnika



Osobie, która przemyca narkotyki stewardessa poda homara, a piloci pozwolą sterować samolotem.

Wystylizowane na lata 50te XX wieku, radosne kreacje, zaprojektowała agencja JWT z Barcelony. Skierowane są do osób przewożących narkotyki. Obie zawierają nieprawdopodobne obietnice: stewardesa przygotuje luksusowy posiłek dla każdego przemytnika narkotyków, a pilot pozwoli mu poprowadzić samolot, celnicy przywitają go z otwartymi ramionami, psy pozwolą się głaskać. Na ziemię sprowadza hasło: „(…) jeśli naprawdę uważasz, że przemyt narkotyków jest rozwiązaniem twoich problemów, uwierzysz we wszystko.“

Kampania pt. „If you’re carrying drugs…“ (Jeśli przewozisz narkotyki…), przygotowana na zlecenie hiszpańskiego rządu, Fundacion Ideas oraz Instututu Ramon Rubial prowadzona była w lipcu 2011 roku.
Maria Kotowska



Nazwa kampanii:
If you’re carrying drugs...
Czas:
2011.7.1
Nadawca:
Rząd Hiszpanii, Fundacion Ideas, Instituto Ramon Rubial
Media:
Prasa, plakaty
Wykonawca:
JWT (Spain)
Adresaci:
Osoby przemycające narkotyki
Hasło kampani:
If you’re carrying drugs, the stewardess cooks you lobster and the pilot lets you fly the plane. If you really believe that smuggling drugs is the answer to your problems, you’ll believe anything. (Jeśli przewozisz narkotyki, stewardessa poda ci homara, a piloci pozwolą sterować samolotem. Jeśli naprawdę uważasz, że przemyt narkotyków jest rozwiązaniem twoich problemów, uwierzysz we wszystko.)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek