Homar i luksusy dla przemytnika
Osobie, która przemyca narkotyki stewardessa poda homara, a piloci pozwolą sterować samolotem.
Wystylizowane na lata 50te XX wieku, radosne kreacje, zaprojektowała agencja JWT z Barcelony. Skierowane są do osób przewożących narkotyki. Obie zawierają nieprawdopodobne obietnice: stewardesa przygotuje luksusowy posiłek dla każdego przemytnika narkotyków, a pilot pozwoli mu poprowadzić samolot, celnicy przywitają go z otwartymi ramionami, psy pozwolą się głaskać. Na ziemię sprowadza hasło: „(…) jeśli naprawdę uważasz, że przemyt narkotyków jest rozwiązaniem twoich problemów, uwierzysz we wszystko.“
Kampania pt. „If you’re carrying drugs…“ (Jeśli przewozisz narkotyki…), przygotowana na zlecenie hiszpańskiego rządu, Fundacion Ideas oraz Instututu Ramon Rubial prowadzona była w lipcu 2011 roku.
Maria Kotowska
zobacz także
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
04.05.2025Kampanie
Robert Lewandowski o wykluczeniu
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025Kampanie
Nie bądź internetowym trollem