logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Hokus Krokus – wszystko, co chcielibyście wiedzieć o krokusach
08.04.2021
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko, Marketing regionalny

Hokus Krokus – wszystko, co chcielibyście wiedzieć o krokusach



Krokus, a właściwie szafran spiski, jest jednym z pierwszych zwiastunów wiosny. Pojawia się na przełomie marca i kwietnia, pokrywając fioletowymi kwiatami tatrzańskie łąki, polany i pastwiska. Wraz z nim pojawiają się na szlakach tłumy turystów, chętnych, by fascynujące zjawisko botaniczne obejrzeć na własne oczy. W ostatnich latach, podczas szczytu kwitnienia, mamy w weekendy do czynienia z prawdziwym oblężeniem dolin tatrzańskich, zwłaszcza Doliny Chochołowskiej. Efektem są olbrzymie korki, kolejki do punktu wejściowego, rekordowy tłok na szlaku. Oraz – masowe deptanie kwiatów.

Głównym celem kampanii Hokus Krokus jest świadome i odpowiedzialne obcowanie z przyrodą, dlatego w ramach inicjatywy powstało kompendium wiedzy na temat krokusów: na stronie http://hokuskrokus.pl znajdziemy mnóstwo informacji na ich temat, mapę miejsc, gdzie możemy je podziwiać, jak również bazę noclegową, a nawet prognozę pogody.

Równocześnie twórcy kampanii Hokus Krokus apelują: w Polsce krokus objęty jest ochroną. Ani kroku(s) dalej!

Partnerem akcji jest Tatrzański Park Narodowy.

Ochrona Środowiska Ekologia i środowisko marketing regionalny Hokus Krokus Tatry


Nazwa kampanii:
Hokus Krokus
Nadawca:
Lokalna Organizacja Turystyczna Gminy Kościelisko
Media:
print, www





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek