────── 18.05.2017
Moda i uroda. Czasem społecznie, czasem aspołecznie
H&M przesadziło z retuszem i opalenizną
W Hamburgu na plakatach reklamowych firmy odzieżowej H&M anonimowy mężczyzna dokleił zdjęcia pasków narzędzi z programu graficznego Photoshop. W ten sposób zaprotestował przeciwko modyfikacjom, jakim – według jego oceny – poddano zdjęcia brazylijskiej modelki Isabeli Fontany prezentującej kostiumy kąpielowe. Dodatkowo, promowanie bardzo opalonej skóry przez H&M, niezależnie od tego czy faktycznie opalonej czy przybrązowionej w Photoshopie, wywołało sprzeciw organizacji walczących z rakiem skóry. Wieść o ingerencji w billboardy rozniosła się błyskawicznie i zmusiła szwedzki koncern do reakcji. Firma zapewniła, że weźmie pod uwagę zgłaszane kontrowersje przy realizacji kolejnych kampanii reklamowych.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz
-
04.02.2025
Wejdź po schodach