Fundacja HUSH Warsaw i H&M od początku maja zbierały niepotrzebne właścicielom ubrania w ramach akcji „Nie dajmy zmarnować się modzie”. Za torbę ubrań można było dostać bilet wstępu na targi HUSH Warsaw i kupon zniżkowy do H&M. Po odpowiedniej selekcji ubrania posłużą do ponownego wykorzystania lub przetworzenia na nowe tekstylia. Jak podają organizatorzy, co roku tony tekstyliów kończą na wysypiskach odpadów, podczas gdy 95% z nich nadaje się do ponownego wykorzystania.
We współpracy z pracownią Kwiatkibratki HUSH Warsaw i H&M posadzą w Warszawie 100 drzew. Drzewo będzie mógł dostać każdy, kto namówi do udziału w akcji swoją wspólnotę, wybierze jeden z 4 gatunków drzew i wypełni formularz. Zgłoszenia przyjmowane są do 7 sierpnia na stronie www.kwiatkibratki.pl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów