Hitler jest antytezą szacunku do życia. To trochę jak kierowcy prowadzący na podwójnym gazie. „Prowadzenie pod wpływem alkoholu, sprawia, że tracisz cały szacunek do życia” mówi hasło kampanii Hitler argentyńskiej organizacji AdvertisersWithoutBorders. Kreacja zawiera sugestywny i personalny przekaz. Postać zbrodniarza ukazana jest w odbiciu samochodowego lusterka na przedniej szybie. Hitlerem może być więc każdy. „Jesteś zły jak Hitler, gdy prowadzisz pod wpływem” – stara się powiedzieć kampania. – Porównywanie pijanych kierowców do Adolfa Hitlera jest pomysłem ryzykownym i ignorującym zupełnie motywację obu stron – pisze Dorota Wilk, autorka artykułu o kampanii AdvertisersWithoutBorders. Twierdzi ponadto, że nie jest to zestawienie specjalnie trafione. Zdaniem dziennikarki kampania może budzić silne moralne kontrowersje.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu
-
10.01.2025
Zły Mikołaj
-
08.01.2025
Zastąpione przez plastik