logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Historie przed filmami od 12 lat
21.10.2014
Tematy: Kampanie, Belgia, Pomoc rozwojowa

Historie przed filmami od 12 lat

Your browser does not support the video tag.


Tuż po informacji, że dany film jest odpowiedni dla widzów od 12. roku życia, oglądającym telewizję ukazywała się dziewczynka.

"12 lat to tylko rok więcej, niż mam. A niedługo wezmę ślub z mężczyzną w wieku mojego ojca, będę prowadziła mu dom i będę matką jego dzieci" "Tam, gdzie mieszkam, dzieci młodsze niż dwunastoletnie pracują, sprzątają i gotują, mogą poślubić mężczyznę i dzielić z nim łóżko" mówiły dziewczynki. Następnie ukazywał się komunikat wyjaśniający kampanię "Stop childmarriages. Become a Plan Parent" ("Powstrzymaj małżeństwa z dziećmi. Zostań rodzicem Plan"). Plan Belgium to lokalny oddział organizacji, zajmującej się pomocą dzieciom w krajach rozwijających się, m.in. przeciwdziałaniem przymusowym małżeństwom dzieci, zawieranym ze względów ekonomicznych. Kampania zachęcała do wsparcia finansowego jej działań. Poza telewizją była obecna także przed filmami w belgijskich kinach i na portalu YouTube.

Kilka tygodni temu spory oddźwięk miała kampania przeprowadzona przez norweski oddział Plan, również poświęcona małżeństwom z dziećmi. Plan Norge umieścił w sieci bloga, na którym działacze umieszczali posty i zdjęcia tworzone rzekomo przez 12-letnią Norweżkę szykującą się do ślubu z dorosłym mężczyzną. Oburzone społeczeństwo alarmowało odpowiednie służby i szeroko komentowało sprawę w internecie, zanim nadawcy wyjaśnili, że jest to prowokacja, mająca zwrócić uwagę na problem występujący w innych krajach. Więcej o kampanii można przeczytać tutaj.



Nazwa kampanii:
Hijack
Czas:
2014.10.11 - 2014.10.30
Nadawca:
Plan Belgium
Media:
Telewizja, spoty w kinach, internet
Wykonawca:
Duval Guillaume
Adresaci:
Telewidzowie, widzowie kin, internauci





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek