logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Słowenia, Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
   ──────  15.07.2013

Historia zmiażdżonej zabawki

Your browser does not support the video tag.


Aby odczytać historię wiążącą się z tą zabawką, trzeba obracać pudełkiem, powodując że umieszczony w środku resorak zmienia swoją pozycję, wywraca się do góry kołami, ślizga i traci stabilność – identycznie jak samochód, którego kierowca traci panowanie nad kierownicą. Plastikowe pudełko ze zmiażdżonym samochodzikiem w środku obklejone zostało zapisem dramatycznego losu.

W ten bezpośredni sposób autorzy kampanii chcą uświadomić kierowcom, jakie konsekwencje niesie za sobą nieostrożna jazda. Słoweńskie Stowarzyszenie ofiar wypadków samochodowych, w ramach kampanii „I still drive, but I don’t walk” ("Jeżdżę, ale nie chodzę"), rozesłało opisane pudełka do partnerów i darczyńców, aby zachęcić ich do wsparcia swojej działalności na rzecz poprawy bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Umieszczenie na pudełku osobistych doświadczeń ofiary wypadku samochodowego, która miała szczęście go przeżyć, ma dodatkowo wzmocnić przekaz, że za każdym razem gdy człowiek siada za kierownicą bierze swoje przeznaczenie oraz los innych we własne ręce.
 
Katarzyna Płaza


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
I still drive, but I don’t walk
Czas:
2013.3.18 - 2013.4.18
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
Kraje:
Słowenia
Nadawca:
VOZIM
Media:
Marketing bezpośredni, ambient
Wykonawca:
Bruketa&Zinic OM, Zagreb
Adresaci:
Partnerzy i darczyńcy VOZIM, kierowcy





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    Plastikowe łożyska


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek