Panda, niedźwiedź i hipopotam walczą o ochronę dzikiej przyrody i uświadamiają, że wszystko w niej jest powiązane.
Indyjski oddział agencji reklamowej Ogilvy & Mather przy tworzeniu kreacji dla lokalnej filii WWF – światowej organizacji walczącej o ochronę zagrożonych gatunków roślin i zwierząt – wykorzystał wizerunki lubianych, a jednocześnie zagrożonych wyginięciem gatunków zwierząt.
Agencja stworzyła trzy bardzo proste w formie plakaty. Kkażdy plakat ma białe to i każdy z nich przedstawia uproszczony wizerunek jednego ze zwierząt. Na ich przedstawienia składają się z kolei grafiki symbolizujące drzewa. Całość na plakatach wieńczy hasło przy logo WWF: „Trees save wildlife. Wildlife saves trees” („Drzewa chronią dziką przyrodę. Dzika przyroda chroni drzewa”).
Kreacja uświadamia odbiorcom w obrazowy sposób, że do ocalenia zagrożonych gatunków potrzebna jest ochrona całego środowiska naturalnego. Przedstawione zwierzęta wzbudzają pozytywne emocje, dlatego użyto ich wizerunków, by zachęcić do ochrony otoczenia niezbędnego im do przetrwania.
Daria Ostrowska
zobacz także
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
14.04.2025Kreacje / printy
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
28.03.2025Kreacje / printy
Strzelanina
-
26.03.2025Kreacje / printy
Znikający świergot
-
24.03.2025Kreacje / printy
Konkretna ochrona