logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Irlandia, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  30.06.2012

Hipis z gitarą zabezpiecza intymne sytuacje

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Brodacz z gitarą wspiera młodych ludzi w sytuacjach intymnych. Pojawia się, gdy potrzebna jest prezerwatywa. Johnny, mężczyzna w żółtym dresie w stylu lat 70., przypomina luzaka z filmu braci Cohen „The Big Lebowski”. Jest bohaterem spotu emitowanego w telewizji i rozpowszechnianego w internecie przez irlandzką agendę rządową Health Service Executive (Zarząd Opieki Zdrowotnej i Społecznej). Jest to kolejna edycja kampanii prozdrowotnej „Think Contraception” (Myśl w kategoriach antykoncepcji), prowadzonej przez HSE co roku. Jej celem jest promowanie przemyślanej antykoncepcji wśród młodych, aktywnych seksualnie osób. Zgodnie z danymi HSE 20% osób w wieku 18-25 nie zabezpieczało się systematycznie w ciągu ostatniego roku.

Hasło tegorocznej edycji brzmi „Relax – Johnny’s got you covered” (Wyluzuj – Johnny Cię ubezpiecza). Nowym elementem kampanii jest postać pogrywającego na gitarze hipisa, która ma pomóc dotrzeć do młodych ludzi. Kampanię realizuje Cawley Nea TBWA z Dublina, a reżyserem filmu reklamowego jest Stevie Russel. Spot wyemitowano po raz pierwszy w czasie rozpoczęcia kolejnego sezonu „Inbetweeners”, popularnego brytyjskiego serialu o nastolatkach. Johnny jest dostępny także online – ma własne konto na Twitterze. Będzie pojawiać się również w czasie letnich wydarzeń plenerowych promujących kampanię.

Wsparciem kampanii jest strona internetowa thinkcontraception.ie, zawierająca informacje o antykoncepcji, niechcianej ciąży i chorobach przenoszonych drogą płciową. Strona jest interaktywna, użytkownicy mogą między innymi zagrać w gry przekonujące, że niezabezpieczony stosunek jest ryzykiem.

Atrakcyjność Johnny’ego ma, według nadawcy, polegać na odwołaniu do ironicznego poczucia humoru, które charakteryzuje młodych ludzi i enigmatycznym retro uroku. Z pewnością kampania nie należy do straszaków, odwołujących się do negatywnych emocji – wywołuje pozytywne odczucia i podkreśla przyjemne poczucie bezpieczeństwa, jakie powinna dawać odpowiednia antykoncepcja.
Aleksandra Janowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Think Contraception
Czas:
2012.6.25 - 2012.8.31
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Irlandia
Nadawca:
Health Service Executive
Media:
Internet, telewizja
Wykonawca:
Cawley Nea TBWA
Adresaci:
Młodzi ludzie aktywni seksualnie
Hasło kampani:
Relax – Johnny got you covered (Wyluzuj, Johnny Cię zabezpiecza)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 20.03.2023

    9% dzieci wymaga profesjonalnej pomocy psychologicznej! Trwa zbiórka KOPD


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek