Hasło do paj paj pala i kabinka za złotóweczkie
Koza Wanda słucha monologu swojego sędziwego właściciela o kosztach połączeń telefonicznych, emerytka szuka karty kredytowej by kupić muzykę w internecie, a businessman zanim skorzysta z miejskiej toalety dowie się od "babci klozetowej" o zagranicznych wyjazdach i stypendiach dla studentów. Jak widać "W trakcie prezydencji wszyscy rozmawiają o poważnych sprawach".
W internecie pojawiły się trzy oparte na absurdalnym poczuciu humoru spoty promujące zagadnienia poruszane podczas polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. Kampanię prowadzi Ministerstwo Spraw Zagranicznych.
– Punktem wyjścia do produkcji filmów było spojrzenie na prezydencję jak na zwykłą rozmowę. Na co dzień tę dyskusję toczą unijni politycy i eksperci, ale mogą ją także prowadzić zwykli ludzie w swoich domach, na ulicach, czy w kawiarniach – wyjaśnia Joanna Skoczek, dyrektor departamentu koordynującego prezydencję w Ministerstwie Spraw Zagranicznych.
W spotach omawiane są więc trzy ważne w życiu codziennym kwestie, które znajdują się w programie unijnych rozmów podczas polskiej prezydencji: likwidacja barier w handlu internetowym, niższe opłaty za telefoniczne połączenia roamingowe oraz wyższe nakłady na programy stypendialne Erasmus.
MSZ prowadzi kampanię, ponieważ z prowadzonych przez nie badań wynika, że według sporej części Polaków przewodnictwo Polski w Radzie UE jest projektem oddalonym od zwykłych ludzi. Zadaniem spotów jest pokazać, że polska prezydencja ma przełożenie na życie każdego Polaka.
Kampanię przygotowały agencje Young&Rubicam i Wunderman Polska.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca