logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Francja, Prawa człowieka
   ──────  16.04.2014

Hashtag pomaga uciec z więzienia



Wirtualny świat, wirtualne uczelnie, wirtualny seks – lista spraw, które można zrealizować wirtualnie ciągle rośnie. Okazuje się, że wirtualnie można również przeprowadzić demonstrację.

Fidh, międzynarodowy ruch działający na rzecz praw człowieka wyszedł do internautów z nowym pomysłem, aby poprzez subskrypcję zademonstrowali swoje wsparcie dla uwięzionych obrońców praw człowieka. Współuczestniczyć mogą posiadacze kont na Facebooku, Twitterze, Google + i Tumbrl. Dzięki udzieleniu pozwolenia na subskrypcję, 25 kwietnia na kontach uczestników pojawi się wiadomość o wsparciu dla akcji.

Hasło kampanii brzmi: „We speak out, they walk out #ForFreedom” ("Jeżeli będziemy o nich mówić otwarcie, wtedy oni wyjdą na wolność #DlaWolności"). Użycie symbolu hashtaga (hasztaga) w sloganie nie jest przypadkowe. Hashtag, czyli wyrazenie poprzedzone znakiem #, ułatwia nawigację i znajdowanie treści na portalach społecznościowych. Cała kampania przygotowana jest właśnie tak, aby oddawać charakter mediów społecznościowych. Użytkownicy zachęcani są do aktywności na swoich kontach np. poprzez dodanie hasła akcji na zdjęciu profilowym, czy zatwettowanie do ludzi, lub organizacji, które mogą pomóc w uwolnieniu działaczy.

Na stronie internetowej akcji: www.en.freedom-defenders.org można dodatkowo śledzić wiadomości użytkowników, którzy zastosowali hasztag #ForFreedom na Twiterze. Takie działanie zapewnia dynamikę treści na stronie.

Akcję i stronę internetową wspiera również grafika. Na tle więziennego muru oparta jest drabina do wolności zbudowana z hasztagów. Kreacja przekonuje o tym, iż działania w sferze wirtualnej mogą przynieść realny wydźwięk w postaci uwolnienia więźniów. Ilustracja współgra ze wszystkimi działaniami i specyfiką planowanych działań.

Magdalena Trybalska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Support
Czas:
2013.3.25 - 2014.4.25
Tematy:
Prawa człowieka
Kraje:
Francja
Nadawca:
Fidh worldwide human rights movement
Media:
Plakaty, prasa, internet
Wykonawca:
LIMITE
Adresaci:
Internauci
Hasło kampani:
We speak out, they walk out #ForFreedom (Jeżeli będziemy o nich mówić otwarcie, wtedy oni wyjdą na wolność #DlaWolności)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 04.07.2022

    Dzielnica Wisła rozpoczyna kampanię re\Wisła


  • 01.07.2022

    Znikający Mural – wyjątkowe dzieło na Placu Europejskim w Warszawie


  • 27.05.2022

    Zasłonka w zebrę


  • 25.05.2022

    Bezprawne prawa


  • 25.05.2022

    Will, pierwsza bezdomna osoba w Metaverse


  • 24.05.2022

    Głos w obronie zwierząt


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek