logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Gwizdek na gwałt
10.07.2012
Tematy: Kampanie, Kanada, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Walka z przemocą

Gwizdek na gwałt

Your browser does not support the video tag.


W trakcie przyjęcia na cześć nienarodzonej jeszcze dziewczynki, przyszła mama otwiera kolejny prezent. „A co to takiego?” dopytuje zdziwiona widokiem zagadkowego przedmiotu. – To gwizdek alarmowy na wypadek gwałtu – ze śmiertelną powagą oświadcza nobliwa ofiarodawczyni. Zapada niezręczna cisza.

Z pragmatycznego punktu widzenia, gwizdek „na gwałt” jest stosownym prezentem w Kanadzie. Według statystyk „One on 2 girls growing up in Canada will by physically or sexually abused” (Jedna na dwie dziewczyny dorastające w Kanadzie padnie ofiarą fizycznej lub seksualnej przemocy). Spot pt. „It’s a girl’ (To dziewczynka), autorstwa agencji DDB z Toronto jest odważny, a jego forma i wymowa mogą wprawić odbiorcę w poczucie dyskomfortu. Niemniej jednak daje do myślenia.

Kampania realizowana jest z inicjatywy Canadian Women’s Foundation, aby zwrócić uwagę na aktualność problemu zagrożeń czyhających na kanadyjskie kobiety. Akcja ma drugie, nie mniej ważne, zadanie. Fundacja jest na razie słabo rozpoznawalna, więc ogólnokrajowa kampania ma też charakter wizerunkowy.
Justyna Wdowiak



Nazwa kampanii:
It’s a girl
Czas:
2012.7.2
Nadawca:
Canadian Women's Foundation
Media:
Telewizja, kartki podarunkowe insertowane w prasie
Wykonawca:
DDB (Toronto)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
One on 2 girls growing up in Canada will by physically or sexually abused (Jedna na dwie dziewczyny dorastające w Kanadzie padnie ofiarą fizycznej lub seksualnej przemocy)





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek