logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Gwiazdy i ich dzieci prezentują modę
21.06.2012
Tematy: Wydarzenia

Gwiazdy i ich dzieci prezentują modę



W najbliższą niedzielę podczas ulicznego pokazu Warsaw Fashion Street odbędzie się charytatywny pokaz z udziałem gwiazd i ich dzieci. Inicjatorką akcji jest Magdalena Łyczko, dziennikarka „Gali” i twórczyni portalu dla rodziców zaradna-mama.pl.

24 czerwca o godzinie 15.59 na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie rozpocznie się pokaz mody, w którym gwiazdy zaprezentują kreacje 13 projektantów (Gosia Baczyńska, Bizuu: Zuzanna Wachowiak i Blanka Jordan, Paprocki&Brzozowski, Natalia Jaroszewska, Łukasz Jemioł, La Mania: Joanna Przetakiewicz, Izabela Łapińska, Ewa Minge, Tomasz Ossoliński, Teresa Rosati, Viola Śpiechowicz, Mariusz Przybylski oraz Maciej Zień), którzy postanowili przekazać swoje dzieła na charytatywną aukcję. Licytacja odbędzie się na platformie Allegro.pl, a dochód z niej zostanie przekazany na pomoc podopiecznym Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.

Na wybiegu będzie można podziwiać Katarzynę Glinkę, Hannę Lis, Beatę Ścibakównę, Magdę Steczkowską, Kasię Klich i innych. Akcję wesprze też Magdalena Mousson – Lestang, właścicielka marki Lilou, tworzącej biżuterię. Firma Lilou zdecydowała się przekazać Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce kwotę 10.000 złotych.

Do współpracy w projekcie Zaradnej mamy zgłosiły się także inne firmy, w tym sieć drogerii Rossmann, która ufundowała kosmetyki, słodycze i maskotki (50 zestawów dla dzieci oraz 50 zestawów dla mam), LEGO, które przekazało 50 zestawów klocków i Adrian Fabryka Rajstop, która przekaże komplety rajstop. Książki dostarczą wydawnictwa G+J Polska i Olesiejuk, a „Bazgroszyty” i kalendarze z rysunkami gwiazd Fundacja „Mówimy Obrazami”.

Na imprezę dla rodziców i dzieci wstęp jest bezpłatny.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek