logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  12.02.2015

„Gwiazdy Dobroczynności” wybrane



W konkursie „Gwiazdy Dobroczynności” internauci oddali ponad 100 tys. głosów. Kapituła przyznała również Honorową Gwiazdę Dobroczynności. Nagrody wręczono 7 lutego podczas VI Balu Charytatywnego „Gwiazdy Dobroczynności” w Hotelu Sofitel Victoria w Warszawie.

W kategorii Ekologia zwyciężyła nominowana przez WWF Polska Martyna Wojciechowska. Dziennikarka i podróżniczka zaangażowała się w m.in. w kampanie „Ratuj rysie”, „Nie mów do mnie misiu”, „Ratuj łosie”. W ciągu ostatniego roku Martyna Wojciechowska zaangażowała się w roli ambasadora w międzynarodową kampanię WWF na rzecz ochrony Parku Narodowego Wirunga (w Afryce). Dzięki udostępnianiu informacji na temat kampanii na Facebooku oraz zachęcanie do podpisywania petycji, koncern paliwowy Soco International PLC zrezygnował z prowadzenia prac poszukiwawczych w najstarszym parku narodowym Afryki, Wirundze.

Krystyna Kofta, nominowana przez Polskie Amazonki Ruch Społeczny, zwyciężyła w kategorii Zdrowie. Pisarka pomaga „Amazonkom” zwiększać wśród kobiet świadomość potrzeby cyklicznych badań profilaktycznych oraz szybkiego leczenia chorób nowotworowych. Tematu nowotworu nie unika także w swoich książkach, felietonach, wywiadach i na spotkaniach otwartych.

W kategorii Pomoc Charytatywna zwyciężył Paweł Małaszyński nominowany przez Fundację „Pomóż Im„, prowadzącą jedyne domowe hospicjum w Polsce północno-wschodniej. Aktor odwiedza podopiecznych Fundacji w Klinice Onkologii i Hematologii Dziecięcej Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Białymstoku, przekazał 50 tys. zł w ramach kalendarza „Dżentelmeni”, włączył się także w kampanię „Dobroczynność to moja codzienność”, a obecnie bierze udział w projekcie „Bohater kontra bohater”.

Andrzej „Piasek” Piaseczny, zwycięzca w kategorii Edukacja, za darmo wystąpił w spocie Fundacji Promocji Kultury Głuchych „KOKON” w ramach kampanii „Porozmawiaj ze mną” dotyczącej promocji polskiego języka migowego, promował również akcję na swoim profilu na Facebooku. Jak mówią przedstawiciele Fundacji: Wsparcie i udział Pana Andrzeja w naszym przedsięwzięciu podniosły prestiż i znaczenie tej kampanii, a także pomogły w realizacji jej celów – czyli zwiększenie świadomości społeczeństwa na temat języka migowego.

Za wsparcie dla osób niesłyszących nagrodę w kategorii Kultura otrzymał zespół Video nominowany przez grupę Młodzi Migają Muzykę. Zespół dostrzegł problem społeczny 2 milionów osób niesłyszących związany z dostępem do kultury, w tym możliwości odbioru muzyki. Dlatego Video wraz z grupą Młodzi Migają Muzykę nagrali teledysk „Dobrze, że jesteś”, w którym treść piosenki przekazana jest za pomocą polskiego języka migowego. Do dziś obejrzało go prawie 1,3 mln osób.

Kapituła przyznała Honorową „Gwiazdę Dobroczynności” Justynie Kowalczyk, nominowanej przez Polskie Towarzystwo Walki z Mukowiscydozą. Mistrzyni świata w biegach narciarskich miała okazję nawiązać bezpośredni kontakt z chorymi, odwiedzając ich regularnie w Klinice Pneumonologii i Mukowiscydozy Instytutu Gruźlicy i Chorób Płuc w Rabce-Zdroju. Od 2011 roku regularnie spotyka się z chorymi, przekazuje prywatne oraz pozyskane od sponsorów pieniądze m.in. na doposażenie wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego, dofinansowanie do zakupu leków dla chorych i kontynuację działalności edukacyjnej i wydawniczej. W roku 2013 Mistrzyni Olimpijska oddałana aukcję charytatywną swoje BMW X Drive 1, wygrane w sezonie 2012/13, a w 2014 sztabkę złota, którą otrzymała po wygranej w Soczi od biznesmena Jana Kulczyka. Mukowiscydoza to rzadka, nieuleczalna choroba genetyczna, na którą w Polsce choruje około 1600 osób, głównie dzieci i młodzież.

Nagrodę specjalną Magazynu SHOW odebrała Justyna Steczkowska. VI charytatywny Bal Gwiazd Dobroczynności poprowadziłyAgnieszka Cegielska (TVN),  Anna Popek (TVP) i Paulina Sykut-Jeżyna (Polsat).

Konkurs promujący społeczne zaangażowanie celebrytów organizuje Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce. Partnerem przedsięwzięcia jest magazyn SHOW.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 23.05.2022

    Sodexo wprowadza Kartę Pomoc – nowe rozwiązanie dla organizacji non-profit


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 13.05.2022

    Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 „Gazety Wyborczej” 


  • 12.05.2022

    „Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci


  • 11.05.2022

    Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek