logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  17.12.2011

Gwiazdy dla akcji „Adam – Mężczyźni Kontra Rak Piersi”



14 grudnia 2011 roku w Pałacu Kultury i Nauki odbył się pokaz specjalnej kolekcji  Mariusza Przybylskiego zaprojektowanej dla akcji „Adam – Mężczyźni Kontra Rak Piersi”, prowadzonej w ramach Wielkiej Kampanii Życia marki Avon. „Adam” ma na celu włączenie mężczyzn w walkę z rakiem piersi.

Oprócz Ambasadorów Kampanii: Johna Portera, Tomasza Ciachorowskiego oraz Marcina Rogacewicza, poparcie dla akcji wyraziło też wielu sławnych mężczyzn: Marcin Bosak, Mateusz Damięcki, Jakub Tolak,Marcin Kwaśny, Maciej Kurzajewski, Robert Korzeniowski, Marcin Tyszka, Tomasz Jacyków, Sebastian Karpiel-Bułecka, Michał Lesień,Adam Badziak, Michał Starost, Marcin Mroziński, projektanci Tomasz Ossoliński i Rodrigo De La Garza oraz twórcy marki Bohoboco: Kamil Owczarek i Michał Gilbert Lach.

Pokaz swoją obecnością uświetniły również inne znane osoby: Natalia i Paulina Przybysz, Aleksandra Kwaśniewska, Edyta Olszówka, Katarzyna Zielińska, Beata Sadowska, Ramona Rey, Paulina Sykut, Anna Popek, Agnieszka Szulim, Lidia Kopania, Ada Fijał, Eryka Sokólska, Dorota Deląg, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Miss Polonia 2011 Marcelina Zawadzka, Aleksandra Kisio, Marta Dąbrowska, Marta Powałowska i Joanna Klimas.

Kolekcję zaprezentowaną na pokazie będzie można od lutego licytować na stronie internetowej www.wielkakampaniazycia.pl. Całkowity dochód z licytacji zostanie przekazany na działania profilaktyczne i edukacyjne realizowane w ramach Wielkiej Kampanii Życia – Avon Kontra Rak Piersi.

„Adam – Mężczyźni Kontra Rak Piersi”ma uświadomić mężczyznom, jak ważna jest ich rola w życiu każdej kobiety, jak potrzebna jest ich troska i zaangażowanie. Celem projektu jest inspirowanie mężczyzn do zmiany postaw i zmotywowanie ich do wzięcia odpowiedzialności za zdrowie drugiej osoby. „Adam” zachęca do zaangażowania się w profilaktykę walki z rakiem piersi, zwracając uwagę na problem, dotykający co piątą kobietę na świecie – co piątą matkę, żonę i córkę.

Różę, która stała się symbolem akcji zaprojektował Tomasz Sadurski – rysownik i ilustrator mody, związany z Wielką Kampanią Życia – Avon Kontra Rak Piersi od początku jej powstania.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 22.09.2023

    #LasySięLiczą w całej Polsce. Zaproszenie na święto lasu 23-24 września


  • 11.09.2023

    Narodowy Dzień Sportu 2023 już 17 września


  • 07.09.2023

    13 EKO wiat AMS na nowej linii tramwajowej w Krakowie


  • 04.09.2023

    Startuje konkurs fotograficzny Wiki Lubi Zabytki


  • 04.09.2023

    „Książka za worek śmieci” – ruszyła XXI edycja akcji


  • 31.08.2023

    Rusza RakReaton, czyli wyzwanie, w którym liczy się pomaganie


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek